Заклад
|
Загальноосвітній навчальний
|
Спеціалізований навчальний
|
|
Характеристика
|
заклад
|
заклад
|
|
Рівень завдань (за
|
В1
|
В2
|
|
CEFR)
|
|||
Об’єкти контролю
|
Читання, письмо, використання
|
Читання,
письмо,
|
|
мови
|
використання мови
|
||
Кількість завдань
|
21
|
31
|
|
Час Виконання
|
1 година 30 хвилин
|
1
година 30 хвилин
|
|
Максимальна
|
200
|
200
|
|
кількість балів
|
|||
Загальна характеристика
розділів ДПА 2016
|
В1
|
В2
|
||||||||
Об’єкт контролю
|
Читання
та використання
|
Читання
та використання
|
|||||||
Розділу I
|
мови
|
мови
|
|||||||
Кількість завдань
|
3
секції, які містять 20
|
4
секції, які містять 30
|
|||||||
Розділу I
|
завдань
|
завдань
|
|||||||
Об’єкт контролю
|
Письмо
|
Письмо
|
|||||||
Розділу II
|
|||||||||
Кількість завдань
|
1 (обсяг повідомлення: 50-
|
1 (обсяг повідомлення: 80-
|
|||||||
Розділу II
|
80
слів)
|
100 слів)
|
|||||||
Детальний опис завдань Розділу 1 для загальноосвітнього
навчального закладу
Секція
|
Форма
|
Вид завдання
|
Кількість завдань для В1
|
|||||||||
Секція 1
|
Завдання множинного
|
Окремі короткі тексти
|
6 (3 опції до кожного завдання)
|
|||||||||
вибору до кожного тексту
|
||||||||||||
Секція 2
|
Завдання
альтернативного
|
Текст з фактичною
|
6
|
|||||||||
вибору
|
інформацією
|
|||||||||||
Секція 3
|
Завдання
множинного
|
Описовий
або
|
||||||||||
вибору
на заповнення
|
8 (3
опції до кожного завдання)
|
|||||||||||
сюжетний
текст
|
||||||||||||
пропусків
у тексті
|
||||||||||||
Кожна
|
Максимально за
|
|||||||||||
Розділ та Завдання
|
Кількість завдань
|
правильна
|
||||||||||
завдання
|
||||||||||||
відповідь
|
||||||||||||
Розділ I Секція 1
|
6 текстів – 6 завдань
|
6
|
36 балів
|
|||||||||
Розділ I Секція 2
|
1 текст – 6 завдань
|
6
|
36 балів
|
|||||||||
Розділ I Секція 3
|
1 текст – 8 завдань
|
6
|
48 балів
|
|||||||||
Розділ II Завдання 1
|
1 завдання
|
80 балів
|
||||||||||
Детальний опис завдань Розділу 1 для спеціалізованого
навчального закладу
Секція
|
Форма
|
Вид завдання
|
Кількість завдань для В2
|
|||||||||||||||||||
Секція 1
|
Завдання множинного вибору
|
Окремі короткі тексти
|
6 (3 опції до кожного
|
|||||||||||||||||||
до кожного тексту
|
завдання)
|
|||||||||||||||||||||
Секція 2
|
Завдання
множинного вибору
|
Текст
з фактичною
|
6 (4 опції до кожного
|
|||||||||||||||||||
до тексту
|
інформацією
|
завдання)
|
||||||||||||||||||||
Секція 3
|
Завдання альтернативного
|
Текст
з фактичною
|
8
|
|||||||||||||||||||
вибору
|
інформацією
|
|||||||||||||||||||||
Завдання
множинного вибору
|
Описовий
або сюжетний
|
10 (4 опції до кожного
|
||||||||||||||||||||
Секція 4
|
на
заповнення пропусків у
|
|||||||||||||||||||||
текст
|
завдання)
|
|||||||||||||||||||||
тексті
|
||||||||||||||||||||||
Розподіл балів (рівень В2)
|
||||||||||||||||||||||
Розділ та
Завдання
|
Кількість завдань
|
Кожна правильна
|
Максимально за
|
|||||||||||||||||||
відповідь
|
завдання
|
|||||||||||||||||||||
Розділ I Секція 1
|
6 текстів – 6 завдань
|
4
|
24 бали
|
|||||||||||||||||||
Розділ I Секція 2
|
1 текст – 6 завдань
|
4
|
24 бали
|
|||||||||||||||||||
Розділ I Секція 3
|
1 текст – 8 завдань
|
4
|
32 бали
|
|||||||||||||||||||
Розділ I Секція 4
|
1 текст – 10 завдань
|
4
|
40 балів
|
|||||||||||||||||||
Розділ II
Завдання 1
|
1 завдання
|
80 балів
|
||||||||||||||||||||
Критерій
|
Оцінювання
|
|||||
Зміст
та комунікативна
|
Максимально 40
|
|||||
навантаженість
|
||||||
Лексичний та граматичний
аспекти
|
Максимально 28
|
|||||
Організація
тексту
|
Максимально 12
|
|||||
Співвідношення 200-сот та 12-ти
бальної систем оцінювання
Test mark
|
School mark
|
Test mark
|
School mark
|
0-10
|
1
|
101-118
|
7
|
11-28
|
2
|
119-136
|
8
|
29-46
|
3
|
137-154
|
9
|
47-64
|
4
|
155-172
|
10
|
65-82
|
5
|
173-190
|
11
|
83-100
|
6
|
191-200
|
12
|
Пробне тестування для учнів
У лютому 2016-ого року буде проведено пробне
тестування ДПА для учнів, яке допоможе учням виявити сильні та слабкі сторони і
покращити адміністрування тесту.
Перелік шкіл, що візьмуть участь, та умови проведення будуть визначені
Міністерством освіти і науки України.
1. Безкоштовний буклет від видавництва MM Publications, який буде
доставлено до кожного навчального закладу України!
Буклет надасть учням та вчителям усю необхідну
інформацію для підготовки до ДПА 2016:
ü Буклет ознайомить з форматом іспиту, а
також формою та видом завдань.
ü У буклеті буде
надано деталізовану інформацію щодо критеріїв оцінювання робіт учнів.
ü У буклеті можна буде знайти по одному
тренувальному тесту до кожного з рівнів державної підсумкової атестації 2016
2.
Спеціально розроблений видавництвом
MM Publications веб-сайт:
Інтерактивний та
безкоштовний ресурс для учнів та вчителів, який містить тренувальний тест до
кожного рівня ДПА 2016
3.
Спеціально підготовлені посібники від видавництва MM Publications:
ü Тренувальні тести для учнів
ü Формат та критерії
оцінювання тесту
ü Один розібраний тест з відповідями та стратегіями
розв’язання завдань
ü Граматичний
довідник
ü Англо-український словник з лексикою відповідного
рівня.
Бажаємо успіху у підготовці до
ДПА – 2016!
Немає коментарів:
Дописати коментар